sobota 30. června 2012

New in!

Tak první New In! příspěvek. Dnes jsme se chtěli jít s kamarádkami jen tak "projít" po Chodově. Upřímně skončilo to tak, že jsme každá odcházely se třemi taškami :D Ani se nechci dívat do svojí peněženky a na účet už vůbec ne, ale jsem spokojená. Koupila jsem si věci, které jsem měla v plánu si "jednou" koupit :)

Takže "mokasíny" z ALDA. Mokasíny / tenisky, nevím jsou látkové, mají gumovou podrážku, takže něco mezi. Ale pro tyhle miláčky jsem si chtěla dojít hned jak jsem je viděla v červencové ELLE. A když jsem je tam dnes viděla s 50% slevou tak nebylo co řešit.

Shrnutě tak všechno dohromady. Šperky ze SIXu, můj náramek z PANDORY s novým korálkem (viz niže).  Neonově růžové tílko se zlatým zipem na zádech (zbožňuju tenhle detail na tričkách) a jasně oranžové tílko. Obojí H&M.



Tak můj nový korálek na pandora náramek, odměna od maminky za vysvědčení.
Mentolová sukně, nemohla jsem ji tam nechat. Je tedy z New Yorkeru i když tento obchod opravdu nesnáším, šla jsem do něj jen díky kamarádce, ale tohle jsem tam nechat nemohla. Jen doufám, že se vyhnu tomu, že ji budou mít všichni.. :/

               

3 komentáře:

  1. cute shoes, nice blog, follow me:)
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tieločka vyzerajú báječne,musím asi znova navštíviť H&M :-D
    Pozývam ťa na GIVEAWAY na môj blog, kde môžem vyhrať kozmetickú sadu :)

    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat