sobota 21. července 2012

Berlin - new in (kosmetika)

 Nejnejnejlepšejší řasenka ever! Už ji mám asi popáté a dokud nepřijde žádná jiná lepší tak ji nevyměním! :D
(Maybelline, Volum express)


Rtěnka, světle růžová, sháním takovou už jakou dobu. Pořád to není ono, ale zatím je nejblíž :)
(Rival de Loop Berlin - odstín 201)

Stíny, barevně podle mě nejlépe se hodící k mým zelenohnědým očím (narcistické :D)
(Manhattan - Bella Zipperella)


Lak na nehty v modravě trochu nazelenalé barvě (omg to je termín). Fotka barvu trochu zkresluje.
(Manhattan - 78C)

5 komentářů:

  1. ahojky,mas moc hezky, tak od ted sleduju!:)
    muzes kouknout i ke mne:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. tak jo, vyzkouším tu řasenku, když je tak nejlepší :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. řasenku mám a jsem s ní moc spokojená..ten lak vypadá super :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám řasenku od Astor se zahnutým kartáčkem a pořád jsem si myslela, že to je pro mě to nejlepší. Dnes jsem si ale přečetla, že ke svým řasám by se mi správně hodil uplně jiný tvar kartáčku, tak jsem z těch řasenek celá rozhozená:D
    ..rtěnka vypadá pěkně a lak taky, má skvělou barvu!:)

    OdpovědětVymazat