pondělí 23. července 2012

On the bridge




Takovej menší outfit post. Včera jsem byla s přítelem projít se po Praze :).
Poprvé jsem vyzkoušela Bubble Tea. Podle všeho co jsem si o tom přečetla na blozích a různě na internetu jsem čekala teda něco víc, ale jo zašla bych si pro další :).
Večer jsem navštívila coctail bar Alibi. Dala si jahodové mojito a měla se fajn :).
Na sobě mám nové tričko, které jste mohli vidět v předešlém new in postu.





 
 


/ Shirt - Orsay / Jeans - Levis / Necklace - SIX / Shoes - Converse /

5 komentářů:

  1. jahodové mojito! přesně! :)
    moc ti to sluší ;) to tričko vypadá suprově!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá "foto atmosféra"!U Bubble tea je to takhle vždycky. Čekáš něco víc, ale jdeš si pro další ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko je krásný, ta barva ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to, takový jednoduchý hezký outfit:-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku Guess,třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. pekný outfit!! ten bubble tea by som si dala :P

    OdpovědětVymazat