neděle 5. srpna 2012

Fashion Market Holešovice

Tak konečně s týdením spožděním (a dvou týdení příspěvkovou pauzou - "stydím se") přidávám příspěvěk z Holešovického Fashion Marketu, který jsem navštívila s úžasnou Jeanette ( This is your BLONDE time ) a mojí úžasnou kamarádkou Alex :)

Jinak co bych k tomu měla říct. Přiznám se, že jsem na akci takového typu byla tuším úplně poprvé. Bylo nesnesitelné horko, především uvnitř.
Co se týče stánků a všeho celkově, spousta věcí se mi líbila, ale měla jsem pocit, že bych si věc koupila, vzala si ji možná jednou a pak se mi někde válela. Nevím, každopádně věci byli krásné.
Tak tady vám nabízím ochutnávkové fotky jakto tam vypadalo :)




s mojí botou haha :D



Sukně a šaty se mi moc líbily, ale znám se. Visely by ve skříni :/



Byl jste se někdo podívat a koupil si něco? :)
Já jsem si pořídila super tričko (mimo akci), které vám ukážu až v dalším postu, který bude (!doufám!) brzy.
P.S.: Tak trošku bonusová fotka Žanetky a mojí kamarádky :). Více v příštím postu.


1 komentář: